Máte otázku?
E-mail: info@netnakup.sk, Tel.: +420 720 278 200. (Po-Pi 8:00-16:30)
Česká republikaSlovensko

Reklamácie

Napriek tomu, že tu ponúkame tovar len od kvalitných výrobcov, môže sa stať, že máte nejaký dôvod k reklamácii. Pre takéto prípady sme pripravili reklamačný formulár, cez ktorý zadáte požiadavku na reklamáciu a vďaka ktorému bude rýchlejšie vybavená.

Reklamácie sa riadia občianskym zákonníkom a Reklamačným poriadkom, ktorý je súčasťou Obchodných podmienok odsúhlasených pri nákupe.

Oznámenie o reklamácii

Pre reklamáciu vyplňte špeciálny formulár Reklamácie. Formulár musí obsahovať všetky povinné údaje a dôležité informácie:

  • podrobný popis závady (ako sa závada prejavuje, aký má vplyv na použiteľnosť tovaru)
  • popis, ako závada vznikla
  • návrh riešenia reklamácie (výmena, oprava, vrátenie peňazí, iné riešenie)

Do troch pracovných dní po obdržaní oznámenia o závadách predávajúci informuje kupujúceho o následnom postupe v závislosti na druhu tovaru, predovšetkým o tom, kam má kupujúci vadný tovar doručiť (sídlo predávajúceho, autorizovaný servis apod.).