Špecifikácia
- Dostupnosť: skladom 3 ks
- Dostupnosť: do 6-10 dní od objednania
(Doba dodania môže byť o vianočné sviatky o niekoľko dní vyššia.)
- Dostupnosť: do 6-10 dní od objednania
(Doba dodania môže byť o vianočné sviatky o niekoľko dní vyššia.)
- Dostupnosť: skladom 1 ksTento tovar máme priamo skladom v počte 1 ks a v tomto množstve ho môžeme hneď odoslať. Je možné objednať aj viac kusov, tie by sme mali skladom do 6-10 dní od objednania.
- Dostupnosť: skladom 1 ksTento tovar máme priamo skladom v počte 1 ks a v tomto množstve ho môžeme hneď odoslať. Je možné objednať aj viac kusov, tie by sme mali skladom do 6-10 dní od objednania.
- Dostupnosť: skladom 1 ksTento tovar máme priamo skladom v počte 1 ks a v tomto množstve ho môžeme hneď odoslať. Je možné objednať aj viac kusov, tie by sme mali skladom do 6-10 dní od objednania.
Ku každému nákupu si budete môcť vybrať malý darček zadarmo. Nad 20 € a 80 € si budete môcť vybrať aj z drahších darčekov. Viac...
Určenie: Pre mužov
V čase, keď som vlastnil leteckú školu, som súčasne nadšene sledoval rozvoj leteckej prepravy osôb a dokonca som v nej začal do istej miery aj sám podnikať. Bolo to úžasné! Rýchla a relatívne komfortné preprava vzduchom si našla mnoho priaznivcov a kráčala vpred míľovými krokmi, samozrejme, aj v Anglicku.
Prvý medzinárodný linka začala lietať medzi Anglickom a Francúzskom v roku 1919. Letecká doprava predstavovala veľkú príležitosť, začatie nového výnosného biznisu. Pochopil to napríklad legendárny americký výrobca automobilov Henry Ford, ktorý v roku 1924 oznámil, že chce rozbehnúť výrobu lietadiel. Amerike dal prvé lietadlo na prepravu cestujúcich, ktoré sa vyrábalo sériovo. Oficiálny názov znel Ford 5-AT Tri-Motor, ale hovorilo sa mu Plechová hus. "Hus" uviezla až pätnásť cestujúcich a naozaj to nebola žiadna "labuť". Rozhodne sa o tomto lietadle nedalo hovoriť ako o vrchole elegancie. Malo pevný podvozok, nekryté, vzduchom chladené motory a krabicový tvar. To všetko dohromady znamenalo, že sa stroj stretával s odporom vzduchu. Doletel síce vždycky spoľahlivo do cieľa, avšak cestujúci obťažoval nielen ohlušujúci rachot, ale aj silné vibrácie. Nebolo ľahké zjesť šalát s kuracím mäsom, ktorý sa v tom čase štandardne podával na palube lietadiel ... Ale najskôr to nikomu nijako zásadne nevadilo.
Ford 5-AT Tri-Motor sa vyrábal v rokoch 1928 až 1933 a celkom vzniklo 117 týchto strojov. Parametre môžu z dnešného pohľadu vyzerať úsmevne - letún dosahoval maximálnu rýchlosť 217 kilometrov za hodinu a jeho cestovná rýchlosť bola 180 kilometrov za hodinu. Avšak svojich pasažierov bol schopný prepraviť na vzdialenosti do 840 kilometrov, čo bol v porovnaní s akýmkoľvek iným druhom dopravy významný pokrok.
V darčekovom balení.